Någon som vill skriva min uppsats?

Åkte som sagt till Farsta tidigare idag,åt lunch och fick med mig 2 tröjor hem.
Kom hem vid halv 2 och satt mig då och skrev på samhällesuppsatsen.. Satt i ungefär 1 timme innan jag fick slut på idéer, ännu en gång.. Blev tv-tittande fram till middagen. Tog sedan tag i att städa min garderob, hehe var ganska välbehövligt! Tyvärr är den fortfarande för liten, trots att jag köpt en byrå.. Men men får väll fortsätta gräva när jag ska hitta kläder..
Nu sitter jag och skriver på samhällen igen, har bara egna delen kvar att skriva. Men måste vänta på att mamma ska komma hem så jag kan få lite idéer. Men den ska bli klar imorn iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0