Plåtning på grönan

Fick mig 4 timmars sömn innan det var dags att gå upp vid halv 8.. Morgonens planer bestod nämligen av att plåtas! En bekant håller på att plugga till fotograf på universitetet och behövde ha några som ställde upp! Vi fotades i karusellen på grönan, fett coolt! Temat var vrede, haha Herrgud undra hur bilderna blev asså!! Men det var roligt!

Åkte direkt när jag bytt om till Sebastians match för att heja på honom och hans lag! Tyvärr ingen vinst och med en domare som antingen var full eller hög, stabilt lixom..
Följde med pappa och handla mat och så fort jag kom hem vid halv 3 så dog jag på soffan. Har inte rört en fena sen dess och lär inte göra heller, så jävla trött asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0