Valborg

Bra dag igår!
Vi hade vanlig skola fram till 2. Sen hade vi mösspåtagning. Gud vad det känns som det är nära nu!!!
Åkte hem för att byta om och fixa mig lite innan jag åkte hem till Pontus. Där större delen av klassen var. Vi grillade och hängde hela kvällen. Trevligt! Lite mycket av det goda blev att jag inte ville eller mådde tillräckligt bra för att gå ut. Men kvällen slutade inte då.. Emma tvingade mig hem till dom för att fortsätta festa. Fyfan vad otagg jag var men eftersom jag inte kan komma på hennes 20 års kalas så kände jag att jag ville träffa henne och fira lite nu. Kände de flesta där så det var ändå roligt. Kom hem vid halv 3, inte planerat..
Aja en bra Valborg iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0