Provjobb

Började jobba på cafét 10 imorse och skulle privat i 2 timmar men helt plötsligt så var kl 2?! Det gick jätte bra och var sjukt roligt! Kassan var inga problem att lära sig och inte kaffemaskinen heller, så har nu gjort min första egna latte! Det ända svåra är att lära sig alla namn på bakelserna o så men det kommer såsmåningom. Alla som jobbar där är jätte trevliga och det känns bra redan efter en dag. Chefen tyckte jag var perfekt för jobbet?! Roligt att höra så ska tillbaka nästa vecka så får vi se mer då! 
Men har ett till jobb pågång som jag ska till imorn, så vi får se vart jag hamnar! Från att ingen har hört av sig från jobb så har jag nu 3 samtidigt, så det är roligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0