Sjukstuga

Herregud vad dåligt jag mådde igår! Vaknade och hade lite ont i halsen, men ändå inte så farligt. Skjutsade morfar till sjukhuset och åt sen lunch hemma hos dom. När jag väl kom hem så orkade jag inte äns stå upp. Började frysa som fan och kändes typ som jag skulle dö! Kroppen gjorde så ont, kunde inte svälja och jätte svullen på utsidan av halsen. Somnade direkt när jag la mig 10 men vaknade av att jag svettades som en tok vid 3 inatt och hade sjukt ont i halsen så somnade inte om först vid halv 6.. Va uppe vid 8 igen men mår lite bättre idag iaf, kommer iaf upp från soffan utan att benen viker sig och känner mig lite piggare. Men har bara tittat på tv idag och halvsovit i soffan, orkar inte vara sjuk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0