Dragit järnet

Jobbat måndag och tisdag. På eftermiddagen igår tog jag tag i min mobil som valt att fucka upp sig.. Nu fungerar den som vanligt igen iaf! Färgade även håret en gång till. En eko färg till sen är det förhoppningsvis som jag vill ha det! 
Ledig idag då! Tog en morgonpromenad med Emma och hennes hund, gick väldigt bra. I början vågade Jason inte gå fram och kröp bakom mig men sen kunde vi gå utan några problem! Vi tog sen en tur till stallet. Hälsade på Agneta och sen busade vi i skogen. Haha herregud han är som ett jävla spjut i skogen flyger runt som en idiot! Men han är så duktig kommer direkt när man ropar och stannar när man säger till! 
På eftermiddagen dog vi båda två. Tittat på film och ätit godis. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0