Födelsedag!

Haft en bra helg! I fredags var det ju alla hjärtans dag, spenderades med min familj efter en jobbdag. 
Igår fyllde jag 20!! Helt sjukt, äntligen lixom! Blev firad av familjen på morgonen. Åkte sen i handlade inför kvällen innan jag började jobba vid 12. Jobbade till 4. När jag kom hem blev det direkt in i duschen och göra iordning sig innan tjejerna kom. Vi hade en bra kväll hemma hos mig med god mat o goda drinkar. Vi drog in till solidaritet och mötte upp Marie, Siri, Therese o Elin! Hade en bra natt med mycket dans. 
Vaknade redan halv 9 imorse, valplivet.. Så är helt död nu. Har haft släkten här på fika, annars har jag legat död. Men bra födelsedag vart det iaf! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0