Nytt år, nya möjligheter

Jag tycker att 2013 var ett ganska bra år ändå, även om allt inte gick som jag tänkt mig.
 
Nyåret spenderades i Florida, en riktigt bra semester som jag lätt skulle göra om igen!
 
 
Fyllde även 19 år, en ganska meningslös ålder men hade en bra födelsedag som spårade lite haha men fick mycket fint och hade en bra dag.
 
Hela våren var ganska tuff då allt de sista skulle göras klart innan studenten.. Men jag fick iordning på allt och gick ut med betyg över förväntan!
Studenten var en av de bästa dagarna i mitt liv! Att äntligen få slippa skolan och bara ha roligt en hel dag! Mottagningen hemma hos mig var på topp med många nära o kära! Vi höll igång ända till tidigt på morgonen, bra dag med mycket fina presenter!
 
 
 
 
Tog mig ett sista sommarlov som spenderades hemma och på båten. En väldigt fin sommar med bra väder, mycket utgångar och bara umgås med vännerna.
 
 
Tanken var att till hösten så skulle jag ha hittat ett heltidsjobb så jag kunde skaffa häst, det gick ju sådär.. Söker fortfarande jobb och det lär ju ta ett tag till innan jag skaffar häst..
Började jobba lite i stallet och fick sen jobbet på cafét i sundbyberg. Det gick bra tills den brann ner... Jävla skit.
Fick iaf jobb på ett annat café men inte så mycket timmar och trivs inte så jätte bra där.
 
Hösten gick fort och julen kom i rättan tid! Hade en mysig jul med min familj och nyåret firades med mina närmsta kompisar. Ett bra avslut på 2013.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0